Monday, 16 January 2017

Free tiket wayang sempena birthday

Assalamualaikum..

Sempena birthday aku yang jatuh pada hujung bulan ni, aku dapat birthday gift daripada GSC. Hadiahnya berupa 2 keping tiket wayang. Alhamdulillah la ye ade jugak orang nak bagi free kat kita. :)
  
Sebelum ni aku pernah dapat email birthday gift daripada pihak gsc. Cuma keadaan dan masa yang menyebabkan aku tak sempat nak reedem gift tu.. sorry sangat2 ye GSC...  so kali ni aku ingat nak cari masa sikit untuk pergi tengok wayang berdua dengan matcah. Dan mungkin jugak berempat dengan anak2. In shaa Allah harap-harapnye berkesempatan la ye..

Oh ye mungkin ada yang tertanya2 macam mana nak dapat jugak free gift tiket wayang macam aku dapat ni.. caranya mudah je daftar sebagai ahli di website gsc malaysia. So bila masuk bulan birthday kita, gsc akan email kita untuk bagitau suruh reedem tiekt wayang tu. Tapi bukan semua movie tau hanye movie yang terpilih sahaje..

Aku daftar dah lama masa zaman xde anak lagi..time tu rajin la pegi tengok wayang dengan matcah. Lepas dah ada anak2 ni masa banyak dihabiskan dengan rumahtangga je la hehe. Tapi kalau dapat free gift mcm ni sayang pulak kalau x nak ambik ye dok..? 

Thanks gsc!

1 comment:

azizah green line said...

wahhh tahniah emi!

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts