Wednesday, 4 May 2016

PHOTOBOOK MALAYSIA BUKAN REZEKI KU



Gara-gara terlampau 'lagha' [lara, cuai, serta maksud yang seakan-akannya]
saya dah terlepas 3 voucher yang saya reedem free dalam website groupon 11 Disember tahun lepas.
Nampak tak betapa largha nya saya..



- _ -
Saya betul-betul sibuk sejak bertukar unit ni. [ditokok tambah dengan kelaraan sedia ada]
Kalau dulu sehari sampaikan boring tak tahu nak buat apa, sekarang dah jadi sebaliknya. Siap boleh fikir "esok nak kena datang awal ni, banyak nak kena siapkan.."
grrrr....workaholic kah aku?

Tapi...nak nangis jugak...photobook tu...sob..sob..sob...Sayang betul la kan.


REdha je lah ..dah tertulis bukan rezeki ku..

Moga-moga ada rezeki lain kelak...insyaallah..

:(

1 comment:

Mila Hilas said...

insyaAllah akan ada rezeki lain yg menanti

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts