Friday, 6 May 2016

Lirik Lagu - Sudah Ku Tahu

Lirik Lagu - Sudah Ku Tahu

Seringkali aku menduga
seringkali ini terjadi
segala rahsia sudah ku tahu
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini

segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
segala yang ku korbankan tuk dirimu

Mengapa masih lagiku

bediriku menunggu cintamu
mengapa masih adamumenyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!

C/O 

Sayang !!
aku kau lupa
aku kau luka
tanpa kau sedar

Sayang !!

selamat tinggal
akukan pergi
buat selamanya
Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...

(credit to this blog : BLOG ISAM ) 



best sangat layan lagu ni,penyanyi asalnye PROJECTOR BAND, aku mula-mula dengar lagu ni nyanyian dari Khai Bahar penyanyi yang tengah viral di SMULE. Pagi ni dalam hot.fm pun Khai Bahar ade weh, kalau tak silap aku semalam di era fm pun ade juga dak khai bahar ni. 


ni la khai bahar, mude lagi katenye baru berusia 20 tahun. Dalam insta khai bahar ni dia ada cakap "memang dia selalu menyanyi sambil tutup mulut sebab dia malu gigi dia tak cantik.." -errr...gigi akak pun tak cantik jugak dik oiii... :)
credit : google images


No comments:

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016