Monday, 19 October 2015

Saya UNFOLLOW FAthiya Latiff

Aduii..entry yang menyakitkan hati..

(Dah la lama saya tak post entry..) tak pe meh nak citer dulu ape yang menyakitkan hati saya ni..

Internet baru je nak ada line, rindu lah nak bukak instagram (IG)..
Selalunya sebelum tido mesti saya akan jalan2 tengok gambar orang yang saya follow kat IG.

Malam ni saya buka IG di tab. Sekali buka, si pelakon cantik Fathiya latiff tu..boleh pulak dia up satu gambar yang mengerikan..kepala seseorang yang hampir hancur..masyaallah..

Dah la bukak ngan tab 7", korang bayangkan la besarnya banyak mana..
Memang sakit hati. Terkejut sakan, mengucap panjang saya! Allahuakbar.

Dahla malam2 buta, grrrr..
Terus saya UNFOLLOW beliau.
Sape suruh takutkan orang..
Geram sgt3 tau.!!!!

Lantak la..sape suruh upload pic mengerikan macam tu..
Tapi xde effect pape pun saya unfollow dia..nama pun retiss kan..berjuta lagi yang nak follow dia..

Tapi satu je la nak pesan..nak post gambar pun..agak2 la..kalau iols ada sakit jantung..boleh fengsan tau!!

5 comments:

Mila Hilas said...

kalo sy pn paling skt ati org post gambar ngeri..rsa nak mrh je..biasa sy kt wasap la..tgh2 scroll tkejut tgk..adoii.

Chekgu Azrine said...

Kenapa dia up gmbr mccm tu ek..xd sensitiviti ke

azizah green line said...

hehehe mmg terperanjat betul la tu kan...

hazlinda hamid said...

i gitu jgk mie. ado sore hk i follow upload gmbr pocong. trus da unfollow.siap block lagi.haha

nini said...

Hahaha sama mcm kawan saya...hp pon boleh dia campak kalo tgk ga,bar mgerikan

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016