Thursday, 30 July 2015

AIS KRIM TEMBIKAI

Sebelum ni riuh dengan fenomena ais krim kelapa dan ais krim pasu, sekarang timbul pulak ais krim tembikai.(thanks to group facebook - info rakyat dalam kelantan - IRDK)

Lokasi : pantai seri tujuh, tumpat kelantan.
Harga : rm4 satu set
Spesifikasi : pulut di bawah, ais krim dan kat atas disusun hirisan buah tembikai, dihiasi dengan kekacang/coklat chips..


*** Typing error : tembikar = buah tembikai ***

Macam menarik je kan!!
Balik kampung nanti nak try lah..
Buah tembikai kan sedap, makan sejuk2 macam tu..
Dah la ada pulut...my faveret...

4 comments:

azizah green line said...

amboiii sedap ni..ada ke tembikai kecik tu..murah jugaa

Hamelia Hamid said...

ha ah buah tembikai kecik2 gitu mmg selalu jumpa kat kelantan.. hihi

saye niza said...

comelnye tembikai tu kecikk jerkk

suhaila Johar said...

oh bru 1st time tgk..pernah mkn yg dlm kelapa je..

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016