Tuesday, 14 April 2015

KFC ZINGER RICE WRAP

Gara-gara terbaca entry kak rine, terus saya mengajak abi zahraa terjah KFC untuk try zinger rice wrap kfc tu. Nasib baik abi zahraa layankan je kehendak saya ni, kebetulan jugak dia nak ke sebuah kedai gunting bersebelahan giant indah permai untuk gunting rambutnya yang dah nak panjang tu.


Lepas siap gunting rambut, tibalah masa untuk makan. Alhamdulillah makanan yang diidamkan dapat jugak ku makan. Sebelum ni saya tak pernah lagi makan rice wrap ni. Tapi not bad jugak lah rasa dia. Ada nasi, hirisan ayam, salad sayuran, dibungkus dalam roti pita. Makanan sihat, saya suka.! 

Thanks hubby.!



3 comments:

azizah green line said...

nampak sedap ni kan..tapi comelnya zahraa tu..geramm!

Nurul Nabahah said...

ya Allah...saya tgk muka baby tu comelnye dieeeee.....!

najiah shaharain said...

sedap ke zinger wrap nie.
teringin nk cube~

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts