Tuesday, 3 February 2015

Ulangtahun perkahwinan yang ke-4.

Happy anniversary yang ke-4 tahun sayang..(3 february 2011)

Semoga hubungan kita sentiasa dirahmati Allah swt, semoga berkekalan bahagia buat selama-lamanya, dikurniakan ramai cahaya mata [inshaallah] , dan semoga kita berdua menjadi ibu bapa yang berjaya dalam usaha mendidik anak-anak kita kelak.

Ibu bahagia di samping abi, keprihatinan abi, tanggungjawab abi yang tak pernah abi abaikan, segala kasih sayang yang abi curahkan, gelak tawa abi, kelucuan abi, lawak jenaka, kutukan abi, dan segala-galanya mengenai abi. Semuanya menyenangkan hati ibu, dan kesemua keluarga samaada belah ibu atau pun belah abi. Kami semua amat menyayangimu!

Cukuplah, tiada lain yg ibu impikan. Walaupun berjuta emas berlian di depan mata, tak kan sama nilainya dengan abi seorang.

Semoga allah swt kukuhkan ikatan cinta kita, jauhkan dari hasutan shaitonnn, dan berikan kebahagiaan selama-lamanya buat kita semua.

Tahun ni ibu dah dapat hadiah lagi yang sangat bermakna buat kita sekeluarga. Tiada ternilai harganya. Alhamdulillah, terima kasih sayang. <3 .


Opps..zahraa sedang tidur, biar ibu dan abi posing je lah..(taman kinabalu, 27 januari 2015)

:)


Rezeki ini, kebahagiaan kami. Syukran ya ALLAH.






1 comment:

Azizah Green Line said...

happy anniversary emi..moga di panjangkan jodoh kalian..rindu kat emi n zahra

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016