Wednesday, 21 January 2015

TUKANG URUT (BIDAN) DI SEKITAR KOTA KINABALU SABAH

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Disebabkan saya banyak menerima email yang bertanyakan maklumat nombor telefon tukang urut di sekitar kawasan Kota Kinabalu saya mengambil keputusan untuk share dalam blog ini sahaja. Hal ini telah saya mendapat keizinan daripada tukang urut tersebut. Sebelum ini saya tak kongsikan di sini sebab masih belum meminta izin daripada mereka.

Antara tempat urut yang pernah saya gunakan khidmat urutan mereka adalah:-

kak asmah, taman sang kancil karamunsing kota kinabalu - 019-8722418

Kak asmah ni berasal dari Negeri Kelantan dan menetap di sini kerana mengikut suami bekerja. 

Kak asmah juga ada menyediakan perkhidmatan urutan selepas bersalin (kalau dulu akak ni datang urut dan tungku kat rumah kita-mengikut pakej beberapa hari yang kita perlukan).

Untuk sebarang tempahan atau temujanji boleh lah berhubung dengan kak asmah sendiri, semoga bermanfaat dan selamat maju jaya.





19 comments:

Cik Deeba said...

salam perkenalan, saya singgah dan follow sini :)

http://darikacamataseorangwanita.blogspot.com/

Azizah Green Line said...

susah kan nk cari tukang urut kat sabah ni..nasib emi da pengalaman di urut di sana

Julia Johari said...

Bagus info mcm ni hamelia...pahala dok bersusun hamelia...you x nampak kan...tapi i dpt rasa...terus menerus berkongsi ye

Uni Aqilah said...

Hai sis,

datang reply ur komen di sini.

mcm saya, yg first period after 3 months give birth tu, memang betul2 period. tapi sekali tu aje period. pastu tak dtg lagi dah.

Anonymous said...

kalau minta dtg ke rumah d bongawan sabah blh juga ka?

Hamelia Hamid said...

hi Uni Aqilah : so camne dah test ke belum? :)

Anonymous : hi, better awak hubungi contact yang saya berikan tu, coz saya tak tahu samaada dia boleh pergi sejauh mana.. :)

Adorravell said...

salam semua, kalu urut untuk mengandung boleh tak ?

norasyikin muhammad said...

Assalamualaikum............saya pun nak berkongsi tukang urut.kakak ini berasal dari selangor.namanya kak manja.sesapa perlukan khidmatnyer blh call no ni 01114846584.tinggal di taman putera jaya

riana hakimi said...

Kak manja tu tinggal kat taman puterajaya mana?sabah atau selangor?

riana hakimi said...

Kak manja tu tinggal kat taman puterajaya....selangor atau sabah?

Hamelia Hamid said...

Hai riana, better awak call kak manja tu ye..sebab saya pun tak tahu kak manja kat mana.. :)

Nur Sabila said...

kakk ! Ty so much for your sharing. Dh lama saya cari bidan area KK. Tq again kak

andika aqil said...

Kak Manja duk Sabah sekarang

Shaik Een said...

ok x kak manja tu urut? urut utk mngandung?

Hamelia Hamid said...

hai shaik Ein : akak dah try berurut dengan kak manja, best tau..boleh la kalau awak nak cuba.. :)

Shaik Een said...

hai hamelia hamid. sis sya mmg mahu cuba. untuk rahim kak manja bole urut x ye?

Hamelia Hamid said...

sis blh cuba call dulu kak manja insyaallah dia boleh bantu..

Unknown said...

khidmat ni ada juga sampai sekarang?

Azmil Scammer said...

khidmat ni ada sampai skrang?

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016