Friday, 16 January 2015

STATUS DAH BERTUKAR KEPADA NON-GLITTERATI

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Buka je akaun nuffnang pagi ni saya dikejutkan dengan status akaun nuffnang saya, yang dah bertukar daripada GLITTERATI telah menjadi NON-GLITTERATI [klik link untuk tahu ape itu GLITTERATI].


Perasaan saya? Sedih la awak. Tak kan nak happy pulak. :(

Peluang untuk dapatkan CPUV atau BE adalah amat tipis sekiranya status dah bertukar kepada NON-GLITTERATI. 

Saya dah hantar ticket kepada pihak Nuffnang untuk mengetahui apa kesilapan dan kesalahan yang telah saya lakukan.

Tak lama selepas tu Nuffnang helpdesk terus reply. Thanks tau.


owh, rupaya ada yang saya terlepas pandang, so saya dah kemaskini balik mengikut syarat yang nuffnang dah tetapkan. [maklumlah saya ni bukan blogger hebat pun, masih tahap bawah lagi hihi.]

Saya berharap status GLITTERATI akan kembali kepada saya. Tapi tak tahu bila lah ianya akan kembali. :(



-Saya budak baru belajar [walaupun dah tua..hihi]-



4 comments:

aRz MoHa said...

semoga berjaya

Azizah Green Line said...

macam xcaya pula pihak nuffnang send guna bahasa melayu..selalu english dorang reply..hehe

harap2 kembali balik status tu

Julia Johari said...

Bagus tindakan hamelia hantar email kepada nuff...mereka pasti tlg kita kan...kadang2 julia pun suka hantar soalan hehehhe

Fhatin Amelia said...

saya pun penah jadi macam ni tapi serious cakap, pihak nuffnang ni service diorang memang ohsem !

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts