Sunday, 21 December 2014

TEMPAT MAKAN : RESTORAN D'BULAN, TAMAN PUTRAJAYA TELIPOK

Assalamualaikum dan hai ...

Tengah saya kemaskini album gambar, banyak rupanya koleksi gambar yang tak sempat share kat sini.

Sebelum saya delete jom saya share dengan anda semua..
Antara menu yang pernah saya cuba di restoran D'bulan, Taman Putrajaya Telipok.
Insyaallah akan kena dengan selera anda jugak. Tapi bergantung jugak la kan..tak semestinya selera kita sama kan..? =)

Kuey Teow Kungfu



Kuey Teow Ladna
 [sebenarnya saya kurang pasti betul ke tak namanya..sebab lebih kurang je rupanya dengan kuey teow kungfu..cuma bezanya kuey teow kungfu digoreng dengan telur dulu..]


Sup Belut
hubby cakap sedap, saya? sorry saya tak pandai makan belut. huhu





Roti Nan
Sedap jugak, =)





4 comments:

Scdha Sein said...

Meleleh dah ayak liur nih... Nampak sodap semuanya... He He He...

Nik Khazami Nik Aziz said...

dah lama tak makan kueh tiaw kung fu. gambar kat atas tu nampak sedap...

ziezah.com said...

smlm sebab malas nak masak terus g kedai ni beli nasi lauk.. tp xkena tekak pula emi..sobsob

Anonymous said...

Yes! Finally something about tempat makan.

Also visit my web site ... Tempat Nongkrong 24 Jam ditemani Live Music / Musik

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts