Thursday, 18 December 2014

PENANGAN CLASH OF CLANS [GAMES]

tergelak sorang-sorang saya bila terdengar rakan-rakan lelaki tengah bersembang dengan serius sekali.
Lagak perbincangan mengalahkan engineer, ketua misi peperangan, dan ketua pasukan elit..
Serius gilerr...
Teknik-teknik peperangan...cara-cara menguatkan kubu...aduhh...macam2 strategi yang perlu digunakan..

ihsan google



ihsan google


hehe..saya pun dah terjebak..tapi tak berapa pandai..nak kena belajar ngan senior2 COC ni dulu..










4 comments:

Scdha Sein said...

Rajinnya main games...

InaYusoff said...

benci gilaaa tahu tak kat COC ni..

sebab asben memang leka gile dengan COC ni..

rase macam nak suruh askar2 COC dia MASAK untuk dia..BASUH BAJU untuk dia jee...

yela..
kalau dah balik rumah pon, ngadap COC jeee...

abes kita ni dah kurang kasih sayanggggg pulak..

hihii

ziezah.com said...

laa games rupanya.. rajin emi main games..hehee

Nik Khazami Nik Aziz said...

teringin jugak nak main game n. tapi takut ketagih plak. haha!

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts