Tuesday, 23 December 2014

KEPUTUSAN TEMUDUGA PENOLONG PENGUASA IMIGRESEN KP27

Assalamualaikum & hai..

Maaf lambat update blog, mesti ramai yang ternanti-nantikan saya update berkenaan temuduga penolong penguasa imigresen KP27  baru-baru ni.

ok keputusannye adelah.....

"Dukacita anda tidak berjaya dalam urusan ini" - feeling positive.. =]


Tahniah saya ucapkan buat rakan-rakan yang berjaya. Good luck dan semoga dapat laksanakan tugas dan tanggungjawab yang bakal dipikul.

Sebenarnya saya dah agak tak lulus iv kali ni..sama seperti iv2 yang sebelum2 ni..asyik tak de luck je huhu..

Takpe..saya ok je..semoga ada lagi rezeki untuk ditemuduga lagi..hihi..

Jangan jemu, jangan pernah rasa mengalah!

Tu pesanan abah saya. 

Keep on tryinggg..

=)

P/s :- sebenarnya saya happy sebab x dapat..coz x payah saya semakkan otak untuk fikir kena berjauhan dengan suami dan anak kelak.. :D


7 comments:

Scdha Sein said...

Tak pe boleh cuba lagi... Kumbang bukan sekuntum... Bunga bukan sekor...

*Ehhh... Tak de kena mengena... Gurau je... He He He...

Allene ALineWorks said...

saya dah giveup dah nak apply gov. uhhuhu

Chekgu Azrine said...

Xpe sis..cuba lagi...😉

eamy milea said...

Scdha Sein : thanks dear.. hehe

allene : huhu...tu la kan dear...saborr je la mak..

chekgu azrine : insyaallah kak..TQ :*

Julia Johari said...

Pelan2 dear...kalau julia mmg x apply dah keje...malas nk pk jauh2 dgn anak dan suami...biar gaji kecik tp hati bahagia.

Nik Khazami Nik Aziz said...

tak ape la.. mana tahu ade rezeki yg lebih baik kat tempat lain

ziezah.com said...

takpe emi.. xberjaya pon.. banyak pengalaman interview emi..moga berjaya lain hari pula

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016