Monday, 29 December 2014

BANJIR 2014



Assalamualaikum 

Ya Allah..pagi ini saya menangis mengenangkan nasib kaum keluarga dan semua sahabat yang menjadi mangsa banjir. Saya berharap semoga Allah swt melindungi mereka semua. Cukuplah diberi kesihatan yang baik, yang lain-lain tu tak penting. Itu sahaja yang saya mohon dariMu, hamba yang kerdil. Dari jauh ni, tak dapat nak tolong apa-apa..hanya mampu berdoa, dan terus berdoa.. :(








Kalau nak print screen kat sini memang baaanyak sangat.. :( 
 Sampaikan tak sanggup nak tengok kesengsaraan mereka..

Semoga mereka semua tabah...

Semoga keluarga saya di Kampung Pasir Kelang, Kuala Krai  [belah mak saya ]  selamat2 dan sentiasa dilindungi Allah swt selalu...semoga mereka tabah hadapi UjianNya.

Pak Chu Hussin
Mok Long 
Pok Long
Abe Long + Kak Long + family 
Abe yen + Kak ngoh + family
Abe jidi + Kak chik + famili
adik2..
sedara mara sepupu sepapat kat sana..
Family mekna BFF saya..
family zamri dan syimah..
Seluruh mangsa2 banjir..

semoga tabah hadapi ujian ini..

ALLAH MENGUJI KITA..KERANA DIA SAYANGKAN KITA SEMUA..





5 comments:

Julia Johari said...

Ya Allah, rasa sangat jahil diri ni masih disini tak boleh bantu menyelamatkan mereka, julia harap semua keluarga dear selamat ye...sedih tgk baby tu

SalbiahM said...

semoga ahli keluarga awak dan mangsa-mangsa banjir di sana selamat hendaknya.Keluarga sy sendiri ada kat Rantau Panjang, semoga mereka pun tak apa-apa.

Allene ALineWorks said...

ya allah.. terkesan sangat. macam mana la emosi dorang. dengan tak makannya...

ziezah.com said...

kesiannya baby tu.. Allah! mne yg lapar.. baby nak menyusu.. kesiannyaa

Cik Ash said...

family ekin dikelantan kebanyakan terlibat dengan banjir... diorang berkmpul di rumah ma n aboh ekin aritu... alhamdulilah rumah aboh n ma xdinaiki air tapi dah mcm pulau2 ditengah2 kawsan banjir masa tu xleh nak p mana2 dah

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts