Wednesday, 5 November 2014

MAAFKAN SAYA, DAN SAYA DAH MAAFKAN ANDA

Assalamualaikum dan hai..

Dalam kehidupan sehari-hari, kita tidak pernah sempurna. 
Tak pernah TIADA KESALAHAN.
Tak pernah TIADA MENGGURIS HATI ORANG.
Sama ada sedar ataupun tak.

Maafkan saya.


dan saya..


dah maafkan anda..



 Saya cuba untuk positifkan diri,,,




Sekiranya anda tidak mahu maafkan saya, 
dan masih lagi ingin berdendam.. 
Terpulanglah pada anda.


 Itu hak anda. 
Cukuplah buat saya, 
kerana saya 
hanya ada ALLAH swt 
disamping saya buat selama-lamanya..


Picture : Credit to google images

1 comment:

ziezah.com said...

bukan mudah nak memaafkan org tp dengan memafkan lah hati kita lega..bersih dari sikap buruk2...

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts