Tuesday, 14 October 2014

Mood Bercuti


Assalamualaikum dan hai,

Saya bercuti (14 oktober - 18 oktober 2014)
Saya cuti sempena saje2...[boleh pulak macam tu?]
Yup..memang sesaje je nak cuti..
Nak berehat kat rumah..nak habiskan masa dengan anak..
Nak fefeling saya ni surirumah..
Sekali sekala...Bukan selalu pun dapat berangan cam ni kan..

Sebenarnya..
Saya cuti sebab saya nak jaga anak saya..[alasan]
Pengasuh Zahraa (Umie Yah) sambung cuti lagi seminggu (minggu ni)..
Sebenarnye..boleh je mintak tolong Umie Sue (pengasuh sementara Zahraa baru2 ni)..
Tapi dah alang2 aku ade lagi off day yang saya  belum ambil..tu yang saya sambung je terus cuti ni..
Memang saya nak rehat kat umah je pon..tak ppegi mane2...Nak release tension...err...tak de tension pun..
Nak tengok TV...nak bawak zahraa pegi berenang,,,nak jogging...errrrkkkk??

Angan2...ntah2 saya tido je kat umah..malam2 jadi musang..tak boleh tido...

OK lah...kepada yang bekerja..selamat bekerja..saya ada misi yang hendak dilancarkan..[ewahh]

:P




1 comment:

azizah :) said...

tu best tu..cuti2 rehat kat umah main2 gan anak..

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts