Saturday, 6 September 2014

Kiriman dari kampung

[cerita lapuk]

Terima kasih adik ipar dan jugak mak mertua aku. Susah payah poskan untuk aku. Guess what? Ape yang aku mintak diorang poskan tuk aku baru2 ni?

My SSC patapum baby carrier. 
SSC adelah SPell for SOFT STRUCTURE CARRIER. 

But see what i got? 


Complete set:-

1) beberapa papan Petai
2) 4 bungkus plastik Mini karipap kak jah (yang paling sedap kat pasir mas)- sape nak order blh contact aku hehe
3) rayban matcah - tertinggal mase raya aritu
4) my SSC PATAPUM BABY CARRIER 

Mana nak cari mak mertua yang tau sangat anak menantu dia yg suka sgt makan petai ni? Tanpa pesan2 pun tup3 ade.. Hihi. We all suka sangat ma, 

Thanks ma., love u!

p/s : SSC ni aku pakai minggu lepas [1 Sept.] masa pergi gathering Sabah Babywearing Mums FB group members. 



1 comment:

azizah :) said...

tu dia petai import dr kelantan.. mmg xle di pisahkan dgn petai ni ye..hee

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts