Saturday, 6 September 2014

Izz zahraa ikut ibu duty

[ni citer : 30 ogos 2014, sabtu]

 First time aku bawak Izz zahraa berdua je dengan aku ke ofis. Kenape? Sebab aku segan dengan pengasuh zahraa. Padehal Umie Yah ok je..aku yang sesaje nak bawak zahraa. Alkisahnye, sabtu tu aku duty..Tapi keesokan harinya [ahad, 31 ogos] aku kena kawad merdeka. So duty pade hari sabtu tu adelah halfday sahaja [yeayyy]..sebab tu aku rasa ok je kalau bawak zahraa...coz balik sebelum malam..pastu yang aku segannye dengan Umie Yah tu sebab esok tu coz nak hantar zahraa awal pagi2 lagi untuk pegi ke  kawad merdeka tu..huhu..nasib baik sangat la dapat pengasuh cam umie...sentiasa memahami aku..Thanks tau!

Abi zahraa pulak ade full class haritu. Tak dapat nak datang temankan aku duty. Sebenarnye aku bersyukur dengan kerja aku sekarang, tengok, time duty pun boleh lagi bawak anak..kalau kat tempat lain boleh ke? Mana nak cari dah ofis n bos yang boleh bertimbang rasa [selagi ko tak bermasalah] ,,so pandai2 lah bawak diri.ngan keje..takkan orang bagi betis kita nak peha kan..sedar diri dan sedar kat mana kaki ni berpijak..Ape2 pun aku bersyukur sangat2..Allah sentiasa permudahkan urusan aku sekeluarga dalam segala hal..masalah2 kecil tu biase lah..wajib ade kan..tp so far alhamdulillah masih boleh diatasi dengan izinNya, :)



Ekceli duty hari cuti takde orang...aku sorang2 je kat aras aku tu..so bawak anak pun tak mengganggu pun.. :) Tapi sekali sekala boleh la bawak anak..kalau everytime ko duty nak bawak tu...segan jugak ngan member duty tu kan...huhu.

:)




1 comment:

azizah :) said...

nasib baik awak keje opis yunk.. boleh la bawa anak kalau terdesak sape nak jaga kan..

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts