Sunday, 14 September 2014

[10 Days Challenge] - Day 10 : 10 secrets

Assalamualaikum & Hai readers!


Day 10 : 10 secrets..wah dah last day...tak kisah la aku ni update ntah pape..kadang2 taip entry nn terus publish..kadang2 pakai handphone..kadang2 buat sticky post entry..errr..tak lupa jugak post pastu edit balik..muahahaaa..sowieee....

ok bebeh jum bace 10 secrets aku. eh secrets sangat ke???

1) Aku ade 1 masalah iaitu kalau dah tido susah bangun pagi. errrr..dah ramai tau kot...kirenye bukan rahsia la kan..?

2) Masa kecik2 aku suka pakai seluar pendek..paras lutut,,dan pakai singlet.pastu naik basikal keliling kampung. [ngeri bila ingat balik..]

3) Aku pernah kena denda cium tiang dekat sekolah rendah. Beramai2. sebabnye aku dah lupa, samaada tak dapat A, atau pun tak siap kerja sekolah..Cikgu yang denda tu CIkgu Zul, ajar aku matapelajaran Sains. hihihii..

4) Refer no.3. Aku dapat A subjek Sains tau mase UPSR. alhamdulillah.

5) Aku pernah tolak tawaran sekolah agama masa form 1. Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Tangok, (Sekarang dah tukar nama jadi Sekolah Menengah Agama Tok Bachok). Sebabnye aku tak nak pakai tudung labuh macam ustazah. HUHUHU..bodo nye kn aku mase tu. Sekarang adik aku dah 2 orang sekolah kat situ. Aku pulak jadi kempunan bila pegi hantar diorang kat sana. lol.

6) Aku ni seorang yang pemalu. [cisss..yeke?]

7) Aku pernah selamatkan adik aku, Iwan dari lemas kat sungai. Yang aku pelik aku bukannye pandai berenang pun mase tu. dan air kat sungai pade masa tu dalam jugak. MB sebab takut adik aku mati lemas, tu yang tetibe je jadi pandai berenang, pastu lupe dah camne cara aku berenang tu. huhuhu.

8) Aku suka makan nasi. Sekali aku makan, aku boleh habiskan berpinggan2..hehe

9) Aku ade sorang abang kandung tapi mak lain. Ayah aku kawen dulu ngan mak abang aku tu pastu umor x panjang mak pegi dulu.. pastu baru abah aku kawen ngan ma aku sekarang.. :) Abang aku dah kawen ngan org negeri sembilan, n dah ade 4 orang anak2 yg semuanya comel2. Mereka sekarang tinggal kat Riyadh, Arab Saudi cz abang aku keje kat sana.

10) Aku suka warna purple.





1 comment:

azizah :) said...

terbaik punya secret! sekarang dah xjadi secret dah..hehe

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016