Monday, 28 July 2014

Salam aidilfitri


Assalamualaikum..

Dikesempatan ini aku sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maafkan kami, zahir dan batin.

Raya tahun ni adalah giliran beraya di rumah family mat cah. Malam tadi kiteorang bertolak balik dari rumah family aku yang tak berapa jauh je pon adelah dalam 20-30 minit bergantung kepada keadaan trafik.

Pagi tadi lepas beraya di rumah sanak saudara matcah (yang agak ramai mak mak sdara beliau semuanya rapat-rapat n baik-baik belaka)..barulah bertolak balik ke rumah family aku..

Sedih agak sedih jugaklah sebab lambat balik beraya rumah mak abah aku, tapi dah nama nya dah kawen terpaksa lah gilir2 kan..

Bagi aku raya kat mana2 pun sama je sebab kedua2 keluarga baik belah aku or matcah semuanya ok je.. :)

Terima lah update ringkas dari aku, nak pegi raye umah atuk n nenek matcah pulak ni..tata..ohye..korang ati2 d jalan raya..musim raya ni paham2 la jalan jem..huhu

1 comment:

azizah :) said...

belum terlambat lagi kan jijah nak ucapkan selamat hari rayee

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016