Wednesday, 20 August 2014

happy babywearing @pasar Jelawat

Oppss maaf, muka daku terpaksa hide kan sedikit..kerana agak kureng manis di situ hhihihi..
BerSSC Di pasar Jelawat, Bachok Kelantan. Tempat wajib singgah sekiranya daku pulang ke kampung halaman.

Barang murah, sedap dan takkan jumpa di tempat lain.

Miss u Kelantan, my hometown..

Tapi aku agak pelik, kenapa mak cik pak cik kat situ tengok aku pakai Ssc semacam je. Pelik kot..huhu..tak pe lah mak cik..saya taknak berprasangka buruk dengan makcik. Mungkin makcik tak pernah tengok orang zaman sekarng gendong anak pakai macam tu kan.

Balik rumah aku citer kat mak aku , n abah aku terdengar, Abah aku cakap (abah aku ni orang kampung je) "kali terakhir abah tengok orang gendong bayi masa berpuluh tahun yang lalu."

Erkkkk...patut pun..huhu..

Happy babywearing..tapi aku dah tak dapat nak ber Ssc lg coz ssc aku tertinggal kat kampung. Cuainye aku kan, maka nya masa balik KK haritu terpaksa lah matshah dukung, nasib baik flight 1 way je pergi KK (tak payah transit lagi)..kalau tak mau naik lenguh tangan ni nak dukung dak zahra yang dah dekat 8kilo tu huhu..ni tengah tunggu adik ipar aku poskan balik dari kampung..

1 comment:

azizah :) said...

jijah dukung hakimi 10kg tu pon dah lenguh.. gilir2 gan asben.. kalau pakai ssc ni senang sikit nak gerak kan.. tp jijah xsuka pakai.. hehe

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016