Friday, 4 July 2014

Free gift dan sampel diapers dari drypers

Bulan 5 baru ni (23/5/2014) aku ade tengok sorang mommies (sorry lupa nama) share pasal sample diapers. Pastu aku pun tetiba la gatal nak jugak try sampel terus aku daftar dalam website www.drypers.com.my. Dah kata free kan, bukan kena bayar pun. Hihi.

Masuk je website tu senang n kejap je isi form tu pastu siap.

20/6/2014 : aku dapat sampul dari drypers malaysia, aku ingatkan dapat la sampel diaper yang aku mintak tu tapi rupanya dapat gift dari drypers malaysia coz dah register member. Ni gift yang aku terima tu.. Comel je kan? :)

-bag comel-






Dalam tu boleh la isi diapers,botol susu n baju 2 pasang. :) tq drypers!!!!!!

Pastu semalam aku dapat lagi sampul dari drypers, dan boleh ku agak mesti kali ni sample yang aku mintak tu..

Tengok..sampul dah terbukak..pastu pos malaysia tampal sticker yang menyatakan "dijumpai terbuka (atau terkoyak) dan ditampal dengan rasminya" - tq pos malaysia.


Tadaaa..ni la yang aku mintak haritu..sample drypers - drypantz size m. Nak try pakaikan tuk zara nanti.

Ekceli sekarang ni zara pakai pampers petpet.yang ni ni saje aku je nak try pakaikan diapers yg jenis pantz..sebab belum pernah try lagi..

Yang palling best tu sebab dapat beg..Best kan kalau dapat gift ni. Korang pun boleh je kalau takde keje tu isi je cepat2 kat www.drypers.com.my ..bukan susah pun  pastu tunggu je dapat hadiah.. :) sekali lagi , tq drypers!!!!!!

P/s : sharing is caring~ :)

4 comments:

ieza ashaari said...

tahniah kerana anda berjaya! hahaha..

eamy milea said...

@ieza ashaari : thanks dear.. :*

azizah :) said...

wahhh menarik beg tu.. macam comel je.. macam comel je.. tahniah!

Anonymous said...

Awop...nak jugak...ade lg ke tue..nak g register..hee~clah

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts