Wednesday, 11 September 2013

maggie ketam



Malam tadi punya ke-ter-ingin-an. Eh boleh ke sebut macam tu. Main redah je. Huhu.
Maggie ketam ni senang je nak membuatnya. Cuma jadi @ tak je. Huhu.
Kat kota kinabalu ni senang je nak jumpa ketam. Jumaat lepas adik-adik aku ade datang kat sini jalan-jalan. Diorang sampai sini 2hb lagi hari isnin...sabtu n ahad diorang dah balik. Kejap je.. So aku sempat bawak diaorang pergi pasar sambil-sambil singgah ambik gambar kat tempat-tempat cantik sekitar bandar k.k ni.
Punyalah terkejut diaorang tengok harga makanan laut kat sini. Mana tak nya semua murah-murah. Kalau mak aku datang sini nanti mesti dia terkejut gak hehe. (Tak sabar nak tunggu mak datang sibi bulan 11 ni weiii....huhu) Haritu kiteorang beli ikan tenggiri, ketam laut, ketam nipah n udang. Ingat nak beli sotong jugak tapi haritu sotong kurang banyak dan nampak tak menarik je.
Balik tu aku masak kari ketam (faveret enchik suami)...udang celup tepung..malam tu buat lagi ikan tenggiri singgang..tapi malam tu yang lakunya ikan singgang coZ ade side dish budu + tempoyak + ulam2 petai...nom..nom..nom..
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Chekgu Azrine said...

hadoii..terliurnya!!!!

Aefa Aerisya said...

bestnye..aefa alergik gn seafood.. tp kdg2 belasah jugak mkn seafood ni. nafsu makan.. hehe..

visit me :)
http://aefaaerisya88.blogspot.com/2013/09/best-deal.html

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts