Monday, 22 July 2013

Balik Kampung Part II :: Demam Mengejut!!!!!!

Alkisah... dari kisah  Balik Kampung part I ..
Sesampainye aku kat umah mak...
Macam biase lah..Ade lah drama yang aku buat..nak-nak badan tengah penat..letih..pening..sakit urat..
Nampak je muka hubby aku...rang pertama yang sambut ketibaan aku..cheewahh..terus salam nak peluk lebih2 pun segan lak coz abah aku pun ade gak..lepas tu aku jumpa abah aku,,,terus salam peluk cium n mula lah nak berair bijik mate...aku tahan...[macam biase]

Kemudian aku masuk umah cari mak aku..same gak peluk cium ma aku..tengok je muka mak aku memang aku dah tak blh tahan sebak rindu kat mak..terus nangiiss...huhu...lariiii ke tandas cover line kat akk aku yang sengeh je tengok aku hahhaaa...

Malam tu..Aku rase berat semacam je kepala aku..Nafas aku yang keluar dari hidung ni pun rase panas semacam jer,...aku agak yang aku dah demam..sebab akak ngan adik aku pegang badan aku semua cakap panas..hubby lagi lah tak keruan dibuatnye..siap nak bawak aku gi klinik malam tu jugak..[macam biase..xleh tengok aku sakit sikit mule kelam kabut nak bawak aku pi klinik..]

Aku tak nak g klinik..aku rase mungkin aku demam kepenatan je..masa tu adik aku yang belajar medic kat UITM ade..dia cek aku..pastu dia suruh makan panadol sebijik..kemudian akk aku tampal cool fever kat dahi aku..ngan tempek koyok..lega sikit aku rase panas aku ni..

nak bangun pun x larat..hanye mampu baring n rehatkan mata. mata lak asyik berair je..mungkin terlalu penat kot seharian perjalanan balik..dah la dari kapal terbang nak kena jalan masuk terminal tu jauh..panas lak tu dengan bau minyak kapal lagi...fuhhhh...serik.

Alhamdulillah aku ngan baby sihat..



2 comments:

amal said...

huhuhu penat sgtla tu. nasibla sakit kt kg, ada yg bleh tengok2 hehe..

eamy milea said...

mjur kt kg...huhu.. :)

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016