Saturday, 16 March 2013

Rezeki hari ini : Thanks a lot kak ika



nasi air kak ika
Tengah aku bersiap-siap nak keluar pergi PJ untuk cari sesuap nasi, aku bermalas-malasan dan sambung bukak fb. Bagai mengantuk disorongkan bantal, kak ika tanye aku nak makan tak. ape lagi..laju je la cakap nak ha3..

Sekarang dah kenyang, tak payah nak keluar lagi..alhamdulillah, dapat jugak aku merasa nasi air kak ika ni. Semalam dia ade cakap yang dia nak buat nasi air tapi aku hampir-hampir lupa. Ntah ape lah yang aku fikirkan.

Berbalik kat nasik air kak ika tu, Sesetengah orang tak makan kaki ayam kan? Bagi aku okey je. Sedap lagi ade lah bila dibuat sup..air dari tulang tu yang menyedapkan sup..Perut ayam percik  pun aku makan lagi tau. Jangan ingat perut lembu je orang makan ok..Dah name pun orang kelantan, mesti la makan yang pelik-pelik hehe..nak tau camne rupa, sendiri google la camne perut ayam percik tu ye. hehe..

Tapppiiii...mungkin aku akan keluar jugak, aku harus mencari sesuatu kat kedai..Tu pun tengok keadaan lah, kalau aku rajin dan kalau aku larat. kalau berteman takpe lah ni sorang-sorang, bahaya untuk kesihatan huhuhu..





7 comments:

eKa said...

eka makan je sup kaki

sedapnya la tgk nasi air tu..

kalu hari keje, tak sempat nak masak hebat2.makanan yg paling simple dan sedap di dunia adalah sup + nasi. pastu kalu ada sambal belacan + ulam pun ok dah.mmg masyuk

eamy milea said...

kawan bg ni eka.. hehe...kann...sng je nak2 hari keje.. :)

mizieyka said...

hauuuuu.. Why are u publish this? I'm shy shy meow gitew hahahahahha... Kaki? Eeeewwwww kaki... (ade org pnah ckp mcm tu kt sy tp masa tu sy wt kari, yg heran dia dok cicah kari tu ngn roti). Emmmm....

izan mama mia said...

singgah cni dar blog CR..

Nisah Idham said...

Sala Ukhwah..
tak pernah pula akak dengar Nasi Air..
rupe dah nampak, bile nak share resepinya ? ?? hehe

Deqla Manjew said...

pergghhh nmpk jelas... dgn minyak2 pun nmpk..hihi... btw singgah sini dari blog kak rose.. cantik yer dia editkan blog awk.. jom singgah blog sy ;)

hunny said...

Cantik blog ni.. pandai kak rose edit, visit me to ok, i dah follow your blog http

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts