Thursday, 7 March 2013

PERJUANGAN MEMBALAS DENDAM

Malam tadi..keje..

-credit to google-

Dekat pukul 2.45 pagi rasanya aku terlelap macam gambar kat atas tu.
Tapi aku lapik bantal kecik pinky aku buat alas.
Habis sakit segala urat-saraf ni.
Perut pun kembung tak ok2 pun lagi ni.
Mungkin angin x jalan elok sebab tidur macam ni.

Sebab dah penat sangat seharian keje.
Tidur jugak la walaupun pada mulanya aku 'bajet' yang
konon-konon nak berjaga sampai pagi.
Tapi hampeh....tertewas jugak.

So sekarang ...ni lah situasi aku..

-credit lagi kat gugel-

Aku nak balas dendam...
Tidur sepuas-puasnya hari ni.
harap-harap tak de gangguan lah.
Jangan kacau hari off aku ye..

huhu


babai.


p/s : pray for Sabah.. hubby dah call malam tadi..ade good news...alhamdulillah...kuranglah sikit kerisauan yang melanda diriku ini..isk..isk..isk...






4 comments:

anna alaui said...

bangun2...dh ptg ni..hehe..

eamy milea said...

hehe...jap je tido tadi..hihi

AzieFirdaus Kamarudin said...

apa goodnewsnya eamy?

eamy milea said...

kak azie...nanti eamy pm kat fb ek...

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts