Saturday, 17 November 2012

salam maal hijrah dan selamat pengantin baru

Khamis - 15/11/2012 -
cuti awal muharram..selamat tahun baru buat semua muslimin dan muslimat..pada hari baik dan bulan baik, rakan baik en suami iaitu shahidan (juga rakan aku) telah selamat di ijab kabulkan dengan pilihan hatinye Dayana.

Majlis akad nikah diadakan di rumah pengantin perempuan iaitu di putatan..sabah..majlis berlangsung sekitar jam 3 petang setelah tok kadi datang. yang x leh aku lupa pasal tok kadi tu yang lawak nak mampos..majlis meriah dengan lawak jenaka die je..huhu..ni aku sertakan beberapa gambar yang sempat disnap oleh en suami...kamera pink kami ada..tapi aku yang simpan dalam handbag.





Semalam-Jumaat-16/11/2012 ..
Sekitar majlis resepsi Shahidan..En suami jadi orang penting coz ditugaskan jadi pemandu pengantin..aku lak kene bawak dulang hantaran berisi handbag dan wallet carlo rino..Masa berjalan masuk ke rumah penantin, aku berdebar-debar coz jalan depan umah tu ada becak2,,so aku pegang kuat2 hantaran tu takut jatuh..alhamdulillah semuanya selamat.. :) Ni pic yang x seberapa sempat aku copy dari fb.. x sempat nak upload sangat coz aku ambik pic pun ngan fon en suami je. Pic dengan member lain ade banyak gak la..

Ni persalinan 1..Mamat yang berbaju melayu hijau tu kembar shahidan. Namanya shahidin. :)
Pic beramai2 ngan member2 keje en suami...err..gemok nye aku waaaaaaaaaaaaa

Cantik kan pengantin ni,,,Ni persalinan 2..

Ini lak bini azizul...namanya Fida.. cantik gak...putih melepak.. :)


Khas untuk pengantin baru...

"semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..."


aaminn..



:)




No comments:

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016