Monday, 19 November 2012

Kek puding caramel lagi



cantik tak....cantik tak? hihihi..
yang ni aku buat mase hubby takde bulan 9 lepas...skrg br sempat upload dlm ni..
kek ni aku guna resepi n step sama mcm resepi yang aku dah tempek sbelum ni..KAT SINI..
korang dah cuba ke belum?
cube la..mane tau berjaya..
aku doakan berjaya lah ye..

ape yang penting perlu diingatkan ,jangan kedekut ilmu yang ade..
insyaallah akan berjaya.. ;)
jangan jadi macam sesetengah orang tu,.
dah pandai buat kek n kuih cket...
terus je nak berlagak..
kalau sedap tak pe la,.
ye ye je dok puji diri sendiri...
cakap kek die sedap...huhu

OK lah..bye..wsalam... :)

2 comments:

Nor Suhaiza said...

hye auntie aemy..
nnti aqil blik kk, aqil nk rasa la auntie aemy pnya puding careml yg cntik gebu tu..hik3...

eamy milea said...

boleh...insyaallah...aqil kene la datang umah auntie eamy....hihihhihhii

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016