Tuesday, 24 July 2012

SPP dah keluar!!!!


xde kaitan...hahaha

Kawan aku cakap SPPLLP dah keluar..
Pasal posting-posting anggota la..
aku bukan mengidam nak pindah..
aku eksaited sebab aku dengar...
ada orang tu beria-ria je cakap nama 
dia naik.. =p (Sembang A punya)
aku gumbira sangat kalau ko betul-betul dapat pindah..

At least takde lagi 'taiko' kat taman tu..
haha
dah ko bajet sangat diri ko tu taiko kan..
suke2 ati je g serang umah orang tu..
rumah orang ni..
ko rase ko hebat sangat ke..
buekkk

Tapi aku kesian..kalau-kalau nama laki ko tak naik..
Nama ko memang la confirm x naik..(ko ape ade?)
menggigit jari lah ko kan..
kawan-kawan ko yang datang sabah lagi lewat dari ko dah dapat pindah
balik semenanjung awal lagi dari ko..
ko je yang lambat...kesiannn,,
apesal ek...ko x pk ke nape?

Allah tu maha adil..

kalau kita ni selalu berhasad dengki ngan orang
dok cemburu..irihati..busuk hati kat orang...
fitnah tu fitnah ni..sedangkan ko tak tau betul @ tak..
so ko dapat lah bahagian ko..

Cepat atau lambat je..
Insyaallah..


< o_O >



7 comments:

mizieyka said...

sy suka part awak (laki ko yg naik, ko kompen tk naik..ko ape ade) hahahaha.. ilike i like i like.. tp padan la dia sembang kemas skg dia tanggung malu,, dh 2 thn dh sy dengar laksma tu nk dia, kepten ni kenal dia.. tak draf jgk.. tp kita la kena ngadap lagi org tak cerdik mcm tu

eamy milea said...

keh keh keh....lpas awk msg sy smalam la sy post entri ni..eksaited punye pasal haha...

* x jadi lah orang tu nak buat pulut kuning hahahahha

Nor Suhaiza said...

haaaaaa...ni keje koang ek..mengumpat -wazir...

eamy milea said...

ni keje ko ek wazir...baca umpatan orang hahhahaha..

Nor Suhaiza said...

hey mohd wazir....
cam ne awk leh bkk blog saya ? ? ?

mizieyka said...

awak, yg sy nk tergelak tu.. dia bleh p down si jiran awak tu xdpt draf.. vengong punye org...

eamy milea said...

awak..siapakah....siapakah 'si jiran' sy yg awk maksudkan itu... *thingking...

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts