Saturday, 21 July 2012

salam ramadhan to all blogger

assalamualaikum..selamat petang..
Niat dan doa
(creadit to blog semanisepalhijau)

Firstly, aku nak mohon maaf kat semua yang mengenali aku dan suami samaada secara x sengaja ataupun juga secara alam maya. Mungkin ada tulisan, kata-kata ataupun perbuatan kami yang telah menyinggung perasaan mana-mana pihak. Semoga ramadhan kali ni akan memberi sejuta kerahmatan buat kita semua.

Alhamdulillah, ramadhan kali ni merupakan ramadhan yang ke-4 aku menyambutnya di bumi yang sungguh indah iaitu kota kinabalu, sabah. Insyaallah syawal yang kedua di sini..memandangkan tahun ni aku dan hubby dah membuat keputusan untuk menyambutnya di sini kelak (aku pasrah). Bukan kerelaan hati kami pun, cuma anggota beruniform macam kami, suka atau tak kenalah bergilir-gilir bila bercuti. Insyaallah juga kami akan balik kampung bagi merayakan aidiladha. Insyaallah.







No comments:

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts