Thursday, 12 July 2012

Kursus ePerolehan dan Seminar Pemahaman Wasatiyyah

purple hubby punya
Hijau aku punya


Hari ni aku kena pegi kursus kat Kompleks pentadbiran kerajaan persekutuan negeri sabah, kat mini putrajaya..kursus berkaitan kerja je..bosan..nasib baik cepat habis..Hubby lak kena pegi dengar seminar kat Wisma Muis, Sembulan. So terpaksalah aku drive sendiri tadi..Hubby pegi ngan pegawai dia..


Dalam dewan tadi banyak kali aku terpaksa keluar dari dewan sebab batuk yang sungguh memalukan (batuk berkahak)..ditambah pulak ngan kesejukan aircond..Bila lah nak hilang batuk ni..cuaca yang tak menentu aku pulak suka minum ais..nasib lah badan ...


Balik ptg td, hujan lebat lagi...niat di hati nak ke rumah wani tengok baby shaheem..tapi apakan daya,banjir pulak kat jalan nak pegi umah wani tu..lain kali auntie eamy pegi ye shaheem... :)


Penat ..lewat lak aku tido malam ni..esok dah la banyak keje nak kena set up tempat untuk majlis penerimaan bot baru...lusa pun bizi ada program memancing anjuran pejabat aku..


Good night..walaupun xde orang baca...aku x kisah pun sbb blog ni bukan untuk promosi ape2 pun just suka2 je..Tp TQ gak kpd yang terbaca or mmg btul2 sudi baca hehehe.... :) 



1 comment:

Zana Adieyza said...

kalau batuk tu still x elok, try minum air yg dicampur madu & lemon.. kalau x elok gak, try beli sarang burung.. insyaAllah cepat sembuh..

take care dear!

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016