Saturday, 21 July 2012

Kerana sayang, terpaksa ku lepaskan kau pergi



Ini
Dulu.. 
lama simpan ni tau
2009 - 2012
baru je dapat panjang ni
sebab tiap2 bulan trim hujung rambut
tapi pergerakan rambut aku memang slow..
dah la selalu gugur..
sungguh tak sihat..
lebih kurang panjang ni la rambut aku.



Pilihan terbaik...
Potong pendek..
dan sekarang...
Macam ni lah lebih kurang
gaya rambut baru..
Tapi bukan kaler ni okeh..
huhu
hubby yang pilih pattern ni,
mula2 dia yang gunting rambut aku
lepas pendek sikit tu, dia bawa aku g betulkan balik
kat salon di taman putera jaya, telipok..

Not bad la...huhu

takdelah sebijik macam ni
kekekeke
tapi ok la...
yang penting
senang nak urus.,
 :P








No comments:

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016