Monday, 13 February 2012

Kalau Allah s.w.t nak tarik balik rezeki tu, bila-bila masa je.

Entri mengguris perasaan.

Sebelum cakap apa-apa kat seseorang tu ko perlu pikir dulu 
perlu 
atau tak ko nak tanya soalan tu.
Kalau sekali dua kali tiga kali boleh lagi. 
Lagipun aku rasa tak perlu la nak tanya lebih-lebih.
Nak tanya lebih-lebih pun boleh, tapi 
tolong la
 atur cara ko bertanya tu baik-baik supaya 
tak mengguris perasaan orang. 
Aku bukan raja. Bukan permaisuri. Bukan YDP Agung sekalipun. 
Tapi aku pun manusia.
Cuba ko yang duduk di tempat aku. Apa ko rasa?
Ko jangan nak megah dengan apa yang ko dah ada sekarang.
Kalau Allah s.w.t nak tarik balik rezeki tu, bila-bila masa je. 


3 comments:

Zana Adieyza said...

bersyukur dgn rezeki yg diberikan.. itu lebih baik drpd bermegah dgn rezeki yg ada..

Anonymous said...

dont be sad syg.. your turn will come... smile!!!!! (miz-e-ka)

LiErOSe~QiEmi said...

ala.. sedih ke.. tak payah layan la orang mcm tu, chill k

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts