Tuesday, 28 February 2012

~Baju + Video kamu karaoke~

Entrieeee.....Entri..........entri.........

Baju :
Dari semalam dan malam ni, mujurlah ada sehelai baju hubby yang tak dibasuh lagi. Tu pun jumpa di balik bakul kain yang nak dibasuh. Mungkin baju tu saje je nak menyorok. Baik betul kan ko ni baju. Kalau ko tak de, susah lah aku nak lelapkan mata. Baju oh baju.

Video:
Terima kasih juga rakaman video di telepon. Boleh buat peneman tidur. Dapat dengar suara dan cium baju ok lah kan. Nasib isteri pelaut. Bila dah kat laut, susah dapat line.



Disember 2011..The Tip of Borneo, Tanjung Simpang Mengayau Kudat, Sabah.


p/s : Rindu gilerr kat awak.... Fuhh..Nasib baik besok dah boleh jumpa. 

1 comment:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Siannya.... Kak Mirror pun rindu ngan hubby walaupun outstation cuma sehari. :D

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016