Wednesday, 7 December 2011

Allah bayar cash lagi tau!!!

ni la page yang aku duk jenuh mengadapnye,,

Dari petang semalam kat opis, sampai la hari ni aku duk try log in sistem HRMIS ni. apesal la yang tak dapat2 ni. Ish nak call HQ pun, akaun aku tak kena block lagi. Tu yang aku duk heran.

Bagitahu hubby. Dia gelak je. Mengelamun kat apa yang sampai terlupa password. Isk. isk. tak boleh jadi ni. aku rasa dah betul dah tapi nape tak menjadik. Geramnye aku. herm.. tadi, jam 4.15ptg, aku cuba lagi. Tapi aku on caps lock. Fuhh..lega. Alhamdulillah. kalau tak, buat malu je.

p/s :: Sebelum ni aku pernah gelakkan staff kat pejabat aku tu yang terlupa password dia kan dah kena kat aku sendiri. Padan muka aku, Allah bayar cash lagi. Tak mau dah gelakkan orang lagi. Huhu. Insaf.

3 comments:

♥ Elin ♥ said...

x suke adap hrms!

eamy milea said...

hihi,,,sama la kita,,,byk dgr komplen dr staf2 lain gak,,,,huhu

BudakhutaN said...

Line selalu slow bila waktu pejabat, kalau malam dan hujung minggu... seronok jer ~_^

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016