Monday, 31 October 2011

Kereta Api Sabah Terbakar!!!

Gempar...!!
hari ni aku bertugas, tiba-tiba datang seorang pegawai aku dan memberitahu aku bahawa kereta api baru sahaja terbakar di area Petagas, Sabah. Katanya asap hitam berkepul-kepul.

Dengan pantas aku search google nak pegi ke lokasi bukanla kerja akukan lagipun jauh juga baitu lokasinya.
Oh terlupa pula harini aku kerja malam jadinya nda boleh keluar.

So dapatlah juga aku gambar ni. Fresh lagi di upload oleh seorang abang iaitu :

Thanks dan sorry bang sebab cepat je copy gambar ini.
Niat di hati bukan mau ambil keuntungan peribadi cuma terkilan dan tertanya-tanya .

Kenapalah perkara ini boleh terjadi?
Siapalah yang menjadi mangsa?
Adakah semua penumpang dan pekerja train ini selamat?

Kejadian ini berlaku kira-kira jam 5 Petang, 31 Oktober 2011.
Keadaan cuaca Kota Kinabalu pada waktu ini adalah hujan dan ribut petir.







Doakan semuanya selamat. Amin..

No comments:

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016