Wednesday, 10 August 2011

Sah ke tak puasa aku hari nie..?

Confius la kawe....
Tadi..aku berbuka ngan asben..siap berbuka, then solat maghrib..

Wifey :: Abang, ayang rase xberapa sihat la..macam ramlah  malas je nak g terawikh malam ni..boleh ke sayang..?
Hubby :: Ok sayang..ayang rehat la, abang pun nak g kat surau Nur-bahari je... [biasenye kami terawikh kat masjid TM yang jauh ckit dr rumah ..]
Wifey :: Ok sayang..[dalam hati...nasib baik x kene marah..wiwiwiwiwi..]


Lepas je asben ke surau, aku kemas2 dapur n terus g toilet nak mandi, tengok2 naaaaa...!!! red flag lerr..huhu..

errr...aku tak tau bile ia kuar...sah ke tak ea pose aku nie....ermm...aku was2 la...takpe la...aku ganti je la untuk hari ni ...asben pun setuju,.sebab aku tak ke toilet sebelum berbuka tu...n bende tu bukannye bgtahu nak kuar kul bape kan...tah2 dari tadi lagi huhu...

p/s :: kalau pagi2 lagi aku peoott..boleh la aku join si chot tadi mkn nasik ayam hehehhee

No comments:

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts