Thursday, 7 July 2011

PDD mysayang

PDD ni asben mula memilikinya sekitar february 2009..(sorry aku tak berapa pasti)..
Sebab malas nak tanya asben,,dia pun tak de hari ni dia kerja..
tapi yang pastinya, masa aku mula2 pindah KK, tahun 2009,
asben [masa tu hanye kawan biasa je] cakap, dia baru je beli 
dengan sorang kawan sekerjanya..
Beli murah2 je..katanya tak nak hutang,,,

pada mulanya, aku pun tak tahu yang asben ade kete,
lepas 3 bulan kenal, barulah kami dan 3 lagi rakan lain keluar 
tu pun secara tak sengaja dan dirancang...
sebab masa tu aku rapat dengan kawan2 sepejabatku saja.
Tu yang baru tahu ni kete asben..
Tapi kali tu je keluar pun,,,[sebab mase tu aku 

Asben tak duk pejabat..
dia bahagian kapal..
Kalau ada urusan2 penting, kursus, ceramah. @ perbarisan..
baru diorang datang pejabat,..

 Pic ni asben ambik semalam..ni kat depan rumah member asben..kat rumah taman..
 kami nak buat iklan kat mudah.my ... saje je nk try...
tapi tak sangka ada yang terus call malam tu...
dan yang call tu pun macam betul2 berminat,,,


nanti la aku cerita lagi ...saje je upload pic PDD ni nak buat hilang rindu..
banyak kenangan kami ngan PDD..
sepanjang PDD ngan kami..ia banyak membantu dan meringankan beban kami..
Semasa kami belum berumahtangga hingga lah kini...

Thanks PDD...
moga2 PDD akan sentiasa berbahagia 
dengan 'bakal" tuan baru..
Love u PDD...

No comments:

Copyright to Blog Hamelia Hamid
Designed by UMIESUEstudio 2016