Tuesday, 26 July 2011

Majlis penutup karnival sukan

Pagi ni seawal jam 7.05 lagi, kami ke kompleks sukan TLDM kerana ada majlis penutup karnival sukan...Pegi ngan kete baru, moto tinggal kat ofis je...esok baru ambil balik kat opis..hehe..bukan nak berlagak, tapi jauh tu dari opis nak ke base tldm...anggaran dalam 30km kot lah...penat ..dah la malam tadi aku tak bleh tido kat opis ni sebab bertukar tempat tido...sebelum ni aku n asben biasa tido kat bilik lain, jadi malam tadi tinggal kami berdua je so tido la bilik ladies plk,,saje je sebelum ni asben segan nak tido kat situ cz ade staff lain..Sepatutnya aku off la hari ni tapi disebabkan asben aku wajib ke majlis penutup tu so aku dh minta kebenaran master aku dlu la...Nanti ade plk yang bising..huhu
panas gile time ni

Sikit je staf2 n peg2 yang datang bagi sokongan ,,,,tapi masih meriah walaupun semua kepanasan....kui3x..tengok aku n asben steady je panas2 pun..nasib baik asben bawak topi kalau tak mesti cian kat yer...

hehe...melekat je aku ngan hubby
Yang tak tahannye aku yang pening bagai nak rak petang tu....sakit gila kepala macam nak pecah ase,,,huk3x...tapi malam tu asben ajak kua okey plak...kih3x..sakit kejap je...malam tu kami ke Kg air. KK plaza, dan terus balik makan kat umah...sebelum tu singgah pJ dulu beli chicken wing n roti canai...

No comments:

About Us

We sell creative goods all over the internet. Welcome to our website, we hope you enjoy our products.

Labels

Popular Posts